فرماندار تفرش: شرکت در انتخابات تبلور اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: فرماندار تفرش شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را قدمی دیگر در مسیر تبلور اراده ملت ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دانست.

خبرگزاری فارس: شرکت در انتخابات تبلور اراده ملت در حمایت از نظام اسلامی است

اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: دومین دوره انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا همزمان با سراسر کشور در شهرستان تفرش برگزار می‌شود که بدون شک مردم این شهرستان حضوری پررنگ در این انتخابات خواهند داشت.

وی تصریح کرد: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان برگزار خواهد شد که از بین دو نفر راه یافته به این مرحله از انتخابات فرد اصلح با انتخاب مردم این شهرها راهی بهارستان خواهد شد.

فرماندار تفرش با بیان اینکه تبلیغات انتخاباتی این حوزه انتخابیه بدون کوچک‌ترین مشکلی امروز به کار خود پایان داد افزود: خوشبختانه در انتخابات دور دوم نیز همانند دور اول هیچ‌گونه تخلف و تنش انتخاباتی گزارش نشد که این نشان از اخلاق بسیار خوب انتخاباتی و درک بالای سیاسی نامزدها و هوادارانشان است.

عالیخانی ادامه داد: دور دوم انتخابات در این شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

وی بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در این انتخابات تاکید کرد و بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی از حضور مردم این مرز و بوم در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی در حمایت از اسلام و ولایت واهمه دارند و همه تلاششان را برای دلسرد کردن آنها و سیاه‌نمایی صرف می‌کنند که حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر امیدهای آنان را بر باد خواهد داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:51 | نویسنده : میثم اله وردی |