امام جمعه تفرش: توطئه خطرناک غرب، تغییر فرهنگ اسلامی است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش

 امام جمعه تفرش گفت: توطئه خطرناک غرب باورهای دینی جوامع اسلامی را نشانه گرفته که در این امر نظارت بیشتر دستگاه های ذیربط به منظور خنثی کردن توطئه دشمن ضروری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سید محمد مومنی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان تفرش با تاکید بر شرکت در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مبارزان فلسطینی با امکانات کم، ضربه سنگینی را در چند روز گذشته به رژیم صهیونیستی وارد کردند که در صورت مقاومت و جهاد آنان و گرفتار نشدن در بند توطئه های دشمن به پیروزی می رسند.

وی افزود: در این روزها مردم مظلوم و بی پناه غزه که بیشتر آنها غیر نظامی هستند به خاک و خون کشیده می شوند و باید سازمان ملل پشتیبان این مردم باشد.

حجت الاسلام مومنی با بیان این که فلسطین در قلب جهان اسلام قرار دارد گفت: امت اسلام با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی روز قدس پاسخ کوبنده به اسرائیل و دشمنان اسلام داده و حمایت خود را از فلسطین اعلام می دارند.

امام جمعه تفرش افزود: مردم باید حامی مردم مظلوم فلسطین باشند و با شرکت در راهپیمایی روز قدس این حمایت را به گوش جهانیان برسانند.

حجت الاسلام مومنی ماهواره را یکی از ابزار رخنه فرهنگی دشمن در جوامع اسلامی دانست و گفت: مشکل ما در عصر حاضر رخنه های فرهنگی و رخوت های فرهنگی است و دشمنان از طریق ماهواره ها و سایت های مخرب بی بند و باری و بی عفافی را ترویج می کنند که بی تفاوتی برخی از مسلمانان بر این مسائل دامن می زند. 

وی ماهواره ها را سبب به آتش کشیدن بنیان خانواده ها دانست و افزود: ماهواره ها با حضور خود در خانه، بنیان خانواده را به آتش کشیده، حیا و عفاف را برهم می زنند و باید انسان مواظب بود و دستگاه های نظارتی و امنیتی نیز باید بهتر عمل کنند.

امام جمعه تفرش با اشاره به لیالی قدر، تصریح کرد: باید قدر این شبها را دانست که عاقبت انسانها در این شبها رقم می خورد و آنچه که در لیالی قدر مهم است بیداری دل و زنده دلی است و انسان باید در این شبها از یک عمر غفلت بیدار شود.

حجت الاسلام مومنی در تشریح معنای تقوا گفت: تقوا یعنی خداترسی و مواظبت بر اعمال و رفتار که اگر اعمالی رضایت خداوند در آن است به دنبال آن باشیم در غیر این صورت آن را ترک نماییم و تقوا نقش اساسی در عافیت انسان در دنیا و آخرت دارد.

وی مبارزه با ظالم و حمایت از مظلوم را از سخنان مهم امام علی (ع) دانست و افزود: حضرت علی (ع) به عنوان پیشوای مسلمانان، حمایت از مظلوم هر که باشد و مبارزه با ظالم در هر جایی باشد را مهم می داند و باید انسانها در حمایت از مظلوم هرگونه حمایتی که می توانند انجام دهند .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:38 | نویسنده : میثم اله وردی |