سرپرست دانشگاه تفرش: روز معلم، روز بزرگداشت اندیشه‌های والای شهید مطهری است

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشگاه تفرش گفت: روز معلم فرصتی مناسب برای ادای احترام به مقام شامخ معلمان و بزرگداشت اندیشه‌های والای شهید مطهری است.

خبرگزاری فارس: روز معلم، روز بزرگداشت اندیشه‌های والای شهید مطهری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک احمدرضا ربانی صبح امروز در مراسم تجلیل از استادان دانشگاه تفرش که همزمان با فرا رسیدن هفته گرامیداشت روز معلم و نکوداشت مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری برگزار شد اظهار داشت: هفته معلم فرصت مغتنمی است تا با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری این استاد فرزانه و نمونه کامل و راستین یک معلم انسان‌ساز و همه معلمان شهید قدردانی خود را نثار عموم معلمین و اساتید سرافراز میهن اسلامی کنیم.

وی تصریح کرد: دانشگاه تفرش در سال 90 با تلاش اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه حرکت رو به رشد خود را با اخذ مجوز دکترای ریاضی و راه‌اندازی مرکز ابررایانه دانشگاه آغاز کرد.

سرپرست دانشگاه تفرش راه‌اندازی رشته‌های مهندسی معدن و علوم قرآنی و حدیث در سطح کارشناسی، اخذ مجوز دکترای فیزیک در حوزه آموزشی، تکمیل پروژه‌های عمرانی دانشگاه از جمله پروژه‌های آمفی‌تئاتر، خانه فرهنگ و خانه بهداشت و مکاتبه با صنایع استان و تنظیم قرارداد به منظور استفاده از خدمات ابررایانه دانشگاه و انجام پروژه‌های پژوهشی برای آنان و ایجاد گرایش‌های بین رشته‌ای در حوزه انرژی را از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه تفرش در سال جدید عنوان کرد.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این مراسم گفت: فلسفه نامگذاری سالروز شهادت استاد مطهری به عنوان روز معلم الگوبرداری معلمان از شخصیت والا و منش استاد مطهری به عنوان نمونه بارز یک معلم حقیقی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله ولدبیگی افزود: معلم حقیقی معلمی است که در زمانه خود هم از نظر علمی و هم از نظر تربیتی تاثیرگذار بوده و در کنار علم خود مجهز به عنصر ایمان باشد.

وی با بیان اینکه یکی از عناصر شناخت شخصیت و اندیشه‌های والای شهید مطهری بررسی سیره علمی و مکتوبات علمی این استاد فرزانه است، ادامه داد: آزاداندیشی، تعهد قلم و بیان رسا از مهم‌ترین ویژگی‌های استاد شهید مطهری است که یاد وی را در اذهان عموم مردم و تاریخ ایران جاودانه نگه داشته است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش نیز در این مراسم گفت: در آموزه‌های دین مبین اسلام تاکید فراوان بر علم و دانش شده است.

حجت‌الاسلام جواد موسوی اظهار داشت: علم و حلم از مهم‌ترین خصوصیات عالم واقعی در اسلام است.

در پایان این مراسم از استادان عضو هیئت علمی دانشگاه با اهدای جوایزی از طرف سرپرست دانشگاه تفرش تقدیر شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:19 | نویسنده : میثم اله وردی |