نماینده مردم تفرش در مجلس خواستار شد اختصاص ۷ میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه‌خانه تفرش

پایگاه خبری تفرش:

عباس صلاحی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

 نماینده مردم تفرش در مجلس گفت‌: سازه‌های فاز دوم تصفیه خانه تفرش ساخته شده و با تخصیص ۷ میلیارد ریال اعتبار در آینده‌ای نزدیک مشکل این مرکز حل می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، عباس صلاحی در جلسه بررسی مشکلات شهرستان تفرش با اشاره به ضرورت همدلی و وحدت مردم و مسئولان در راستای رفع مشکلات موجود در این شهرستان اظهار کرد: همدلی مردم و تامین نیازهای شهرستان توسط مسئولان سبب توسعه شهرستان تفرش می شود.

وی افزود: هماهنگی و همگامی اعضا شورای شهر و شهردار سبب پیشرفت شهر تفرش می‌شود.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس با تأکید بر ارتباط نزدیک شوراها و دهیاران با مردم گفت: شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها دو کانون تسهیل‌گر توسعه در مناطق مختلف هستند و با تعامل نزدیک بهره‌گیری حداکثری از مشارکت مردم در کارها می توانند موفق باشند.

صلاحی تصریح کرد: با توجه به کاهش اعتبارات تخصیص یافته در شهرستان‌ها با برنامه‌ریزی مدون و عدم معرفی طرح جدید امیدواریم طرح‌های نیمه کاره تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: با توجه به فرسوده بودن بیش از 30 درصد لوله‌های آب شهری, این لوله‌های فرسوده نیاز به تعوض دارند زیرا روزانه سبب پرت 6 تا 7 لیتر آب شرب می‌شود.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تکمیل فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب تفرش گفت: سازه‌های فاز دوم این تصفیه‌خانه ساخته شده و با تخصیص 7000میلیون ریال اعتبار در آینده‌ای نزدیک مشکل این مرکز حل می شود.

صلاحی تصریح کرد: بررسی مشکلات گردنه گیان و افتتاح جاده جدید تا پایان شهریور، واگذاری ساختمان های نیمه کاره به اداراتی که به فضای فیزیرکی نیازمند هستند، خرید ماشین پیشرو و تامین آشیانه آتش نشانی، احداث پارک بانوان با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال، اختصاص 1200متر مربع زمین به منظور ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در کوی امام خمینی(ره) ، تجهیز آمفی تئاتر پروفسور حسابی به سیستم صوت و تصویر مناسب به منظور پخش فیلم های سینمائی، پیگیری مشکلان احداث پاسگاه جفتان و گازرسانی به روستاهای تفرش از مهم ترین مشکلاتی بوده که نیازمند بررسی و مجاهدت های اعضا شورای شهر و بخش در رابطه با حل آنها است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:55 | نویسنده : میثم اله وردی |