مدیر تبلیغات اسلامی تفرش: جوانان با تشکیل هسته‌های فرهنگی در مساجد بازوان اجرایی ائمه جماعات شوند

پایگاه خبری تفرش:

المسجد الاقصى

 مدیر تبلیغات اسلامی تفرش گفت: جوانان باید در مساجد هسته های فرهنگی تشکیل دهند چراکه با استقرار هسته های فرهنگی مساجد جوانان خداجوی تفرش، بازوان اجرایی ائمه جماعات مساجد می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تفرش ،حجت‌الاسلام میثم فیروزجائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تفرش، در آئین غبارروبی مسجد صاحب الزمان محله خلچان تفرش با اشاره به آئین نکو‌داشت مساجد و با اشاره به اینکه 80 مسجد در سطح شهرستان تفرش برای میزبانی از روزه داران غبار روبی می شوند اظهار کرد: دهه آخر شعبان بعنوان دهه نکوداشت مساجد نامگذاری شده است و مردم تفرش هرساله در این هفته به غبار روبی از مساجد سطح شهر و می پردازند و علاوه بر آماده سازی خود برای استفاده از فیوضات این ماه پر برکت، مساجد را نیز آماده حضور روزه داران می کنند.

وی افزود: مساجد مهمترین کانون های تبلیغاتی دین و مذهب هستند که در ماه رمضان عبادت و نیایش در مساجد افزایش می یابد و محوریت مساجد مورد تاکید قرار می گیرد.

حجت‌الاسلام فیروزجائی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) در این باره که هرکس جارویی به مسجدی بکشد ثواب آزاد کردن برده ای را نصیب خود کرده است گفت: مساجد خانه خدا هستند و انسان با حضور در خانه خدا و راز و نیاز با پروردگار خود را به او نزدیکتر احساس می کند‌.

وی تصریح کرد: غبارروبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از بهترین و با فضیلت‌ترین ماه خداست و شاید این فرصتی باشد که با طهارت مساجد، بندگان خدا نیز همت کرده و با طهارت قلب خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

مدیر تبلیغات اسلامی تفرش با اشاره به استقبال مردم گفت: در این آئین که تمامی اهالی محله ها حضور پیدا می کنند با شوق بسیار به استقبال ماه مبارک رمضان می روند و با گردگیری،جارو کشیدن آماده ورود به ماه مبارک رمضان و بهره گیری از فیوضات این ماه می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:12 | نویسنده : میثم اله وردی |