سرپرست اوقاف تفرش: محافل انس با قرآن کریم و نشاط معنوی در بقاع متبرکه تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری تفرش:

قرآن مجید

سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان تفرش گفت: طرح نشاط معنوی در ۴ بقعه متبرکه و محافل انس با قرآن و مجالس تفسیر از جمله برنامه‌هایی است که در بقاع متبرکه تفرش در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری تسنیم از تفرش، حجت الاسلام سید مهدی حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر افراد به ویژه جوانان و نوجوانان از این طرح در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای موفقیت آمیز طرح نشاط معنوی در سال گذشته زمینه ای برای حضور گسترده افراد از این طرح است.

وی از برگزاری 10 کلاس در طرح نشاط معنوی در بقعه امامزاده بی بی ستین خبر داد و گفت: این کلاس ها همچون سال گذشنه با استقبال گسترده روبروشد.

سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان تفرش افزود: اجرای طرح نشاط معنوی ابتکاری الهی در جهت استفاده از ظرفیت های بقاع متبرکه استان و ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های قرآنی بسیاری در بقاع متبرکه شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در بقاع و مساجد گفت: در طول ماه مبارک برای آشنایی با کلام الهی و استفاده از صوت قاریان و حافظان، محافل انس با قرآن با حضور قاریان استانی با حضور نوجوانان و جوانان اجرا می‌شود.

سرپرست اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان تفرش به اجرای برنامه ترتیل‌خوانی در بقاع متبرکه شهرستان اشاره کرد و افزود: همچنین برنامه جزء‌خوانی نیز در بقاع متبرکه شهرستان همچون سنوات گذشته به صورت روزانه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای معنوی در امامزادگان از جمله اهداف اجرای طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه است، تصریح کرد: اجرای این طرح سبب جذب بیشتر جوانان به بقاع متبرکه می‌شود.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:اداره اوقاف و امورخیریه تفرش,پایگاه خبری تفرش, | 15:7 | نویسنده : میثم اله وردی |